Klient inlägg

Hej!
Jag heter David och är 27 år. Jag bor i en lägenhet i Bromma tillsammans med min feta katt Lousie. Jag har ingen flickvän eller liknande. Jag är jätte glad att du vill hjälpa mig med mina problem och att leva nyttigare! Jag är depprimerad, har ont i knäna, ryggen och jag är 180cm lång och väger 119kg. Som liten var jag väldigt klen och spinkig, så när jag blev äldre började jag äta extremt mycket för att jag ville bli större.
Förrut så tränade jag pingis och det var jag ganska bra på trots att jag var så spinkig, ingen förstod var all min kraft i slagen kom ifrån. Haha, jag antar att ingen tog mig som ett så stort hot.
Nu så tränar jag ingenting, jag spelar mest datorspel och liknande saker på fritiden. Jag jobbar på en grill vid busstationen som inte är ett så ansträngande arbete, och dessutom kan jag äta lite när inte någon annan ser.
Mina favorit rätter är Hamburgare och Chicken nuggets, självklart pommes till det.
När det gäller kläder så börjar jag få problem. Jag kan nästan inte ha några av mina jeans (som är mitt favoritplagg) eller några av mina shortor. På kvällarna så brukar jag sitta och titta på TV medans jag dricker öl och käkar chips, jag är tyvärr inte så social av mig.
  Mina besvär sammanfattade som jag gärna vill ha hjälp med är:
  Mitt ryggbesvär som kan komma smygande och hålla i ett tag. 
  Min trötthet/ mina sömnbesvär. Jag har väldigt svårt att somna och är trött när jag vaknar.
  Depprimerad, har ingen riktigt livsglädje. Är trött på mig själv och mitt utseende.
  Knäont, jag kan få det när jag går eller står en längre stund, att det biter till ordenkligt.
  Ont i öronen. Jag kan känna att det är en bitande ihållande värk i öronen ibland, ofta på kvällarna. Jag har hört att det kan bero på stress men det är ingenting som jag vet så mycket om.

 
Så nu vet du lite om mig och åter igen tack för att du vill hjälpa mig!
MVH David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0