Klient inlägg

Hej! Det är David här igen!

Du bad mig berätta hur en vanlig dag ser ut för mig just nu, så här är en vanlig måndag i mitt liv:

8.30 Vaknar jag, går upp och tvättar av mig
9.00 Tar jag bilen till jobbet
9.15 Börjar jag jobba efter att ha ätit chips i bilen jobbet består av att steka hamburgare osv.
11.00 Har jag paus och går och köper något snacks som jag är sugen på
12.00 Äter jag lunch (Oftast på grillen) så det blir hamburgare, friterad entrecote...
12.30 Jobbar igen
13.50 Paus, så det blir oftast snacks i kiosken utanför
16.00 Avslutas min arbets dag
16.20 Är hemma och tar en macka med marmelad eller sylt
17.00 Kommer hemleveransen från livsmedelsbutiken fram till dörren så då stoppar jag in all mat i kylen och fryssen och efter det så lagar jag till någon middag i mikron.
18.30 Börjar dom bra TV programmen
23.30 Börjar jag spela lite dator spel
03.00 Borstar tänderna och går och sover

MVH David!


Kommentarer
Postat av: Personal Coach

Hej David! Tack för ditt inlägg. Desto mer jag vet desto lättare kommer det bli för mig att hjälpa dig förbättra din hälsa och livsglädje. MHV Personal Coach!

2011-11-09 @ 16:48:14
URL: http://personalcoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0